svar om header:

hur gör man en header? eller hur gjorde du din? vilken hemsida använde du osv. svara gärna i ett inlägg!
Fin blogg förresten :)

Sv;
En header är en helt vanlig bild. Du kan t.ex rita en eller göra ett collage och sätta in ;)
Ojj jag använde nog fler progra än jag kan räkna ;P men mest pixlr, picasa3 och picnik :)
sen använde jag också ett betalprogram som heter smoke (till färgerna i bakgrunden)

Jag började bara med en svart bakgrund och målade lite på den och sen satte jag in bilder, la in text o sånt, det bästa är att bara prova sig fram ;)

tack och hoppas att det var till hjälp :)

XoXo<33

Kommentarer ♥

Lägg din kommentar här ♥ Men innan du kommenterar, tänk på att dumma kommentarer och reklam tas bort

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback