Sakerna från senaste paketet

äntligen har jag hittat en annan sida där man också kan ladda upp videos till bloggen! :D
eftersom youtube inte funkar :o

så här är det sista paketet jag fick men inte kunde visa (för ca 2-4v sen)

de + en "ställning" att sätta lösnaglar på och ett folie kit med:
Förvaringslåda i plast
8 olika  nail art nagelfolie rollar
1 flaska special foil adhesive
1 flaska Foil Sealer
2 mini burkar med Paljetter
Strass-stenar

PS. undrar ni varifrån nånting kommer så är det bara o fråga, i kommentar (om ni har blogg), eller i bloggsvar (snabbast och smidigast) :)

XoXo<33

Kommentarer ♥
Postat av: carin - wierdanaglar ♥

vad heter sidan där du laddar upp? (:

2011-05-12 @ 18:16:14
URL: http://wierdanaglar.blogg.se/
Postat av: Maria Fiinzk

Vart har du köpt allt? =) e så aviiis och HUR HAR DU RÅD KVINNA!!?? (fast det behöver du ju inte svara på men.. x)) åh.. vill också haaa

2011-05-12 @ 23:46:29
URL: http://soderblomcrazymakeup.blogg.se/
Postat av: Kristin

Hej var har du köpt plattorna med mönster,skrapan och stämpeln? :)

2011-05-13 @ 15:06:03
Postat av: Frida

Hej! Vet du någon svensk sida där man kan köpa foil adhesive, jag hittar ingenting! :(

2011-05-21 @ 09:33:58
Postat av: Isabella

hej ! vill speciellt veta var du har köpt alla pärlorna, plattorna och nail art pennorna och sedan undrar jag om du har något bra förslag på hemsidor där man kan köpa nagel saker ? :D skicka gärna svar till min e-post tack ! :) ♥

2011-07-12 @ 18:21:14
URL: http://bellsebus.blogg.se/

Lägg din kommentar här ♥ Men innan du kommenterar, tänk på att dumma kommentarer och reklam tas bort

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback