TIPS! :)

Idag tänkte jag tipsa om L8nyberg :)
en sida med MASSOR av fina acessoarer, smink och kläder till bra priser + nu kan ni få en extra gåva på köpet när ni handlar där så passa på ;)
Det finns så mycket fina saker och om jag skulle beställa allt jag velat ha så skulle jag aldrig haft råd haha ;P
här kommer lite exempel:

det som är bäst är nog att det finns många olika stilar från Kawaii till Rockigt ^^
om jag skulle välja en favorit där så skulle det nog vara denhär:

älskar hur den ser ut, hur söt som helst ^^
dom har rea på lite saker just nu oxå! passa på! :)

(tryck på bilden för att komma till rean)

XoXo<33

Kommentarer ♥

Lägg din kommentar här ♥ Men innan du kommenterar, tänk på att dumma kommentarer och reklam tas bort

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback