Svar på lite frågor:

! om en närmare titt...:
Snälla berätta vart du har köpt dina stickers som det e leopardmönster på!!!!

Svar:
jovisst! just de är inga vanliga stickers utan fungerar precis som fejk tatueringar fast på nageln och dom kommer ifrån Maros.nu

Maria Fiinzk om Pink bubbles:
jag försökte göra hella kitty idag, med plast under ... men dom ville lossna sen xD så slutade med att jag klöpp ut dom istället å sen klistra på :P haha
hur bar du dej åt?

Svar:
man måste liksom vika plasten för att få upp dom, ska se om jag kan göra ett bättre video inlägg sen så att du ser! :)
Anonym om Slarv design+ Kawaii design:
Skulle du kunna göra havsnaglar?
Ps. din blogg är toppen!! :)

Svar:
jo det skulle jag nog kunna prova men tyvärr så har jag bara ett blått nagellack :(
så det får nog vänta tills jag köper fler
men jag ska köpa mer snart så det kommer!
Hoppas det hjälpte! ;)

XoXo<33

Kommentarer ♥

Lägg din kommentar här ♥ Men innan du kommenterar, tänk på att dumma kommentarer och reklam tas bort

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback