Svar på kommentar!

Anonym om -:
Var brukar du köpa dina nagel saker?

Svar:
Om du menar mina "dekorationer" och glitter mm. så brukar jag köpa dom på nätet :)
testa och googla på t.ex "Nageldekorationer" så kommer det fram MASSOR! ;)

och mina nagellack köper jag lite överrallt, allt ifrån Åhlens till Kicks till internett :)
varför jag köper på internett är för att det är MYCKET billigare då
ett tips om ni vill beställa från en hemsida ni inte vet är "seriös" är att skapa ett kontokort och bara lägga in en viss mängd pengar + att fraktura är alltid bra och ta om det finns.

Tack för kommentaren och hoppas det hjälpte<3

XoXo<33

Kommentarer ♥

Lägg din kommentar här ♥ Men innan du kommenterar, tänk på att dumma kommentarer och reklam tas bort

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback