Svar om sköra naglar

sarii om Har ritat lite på datan:
ja jag vill!! men en fråga bara, mina naglar är VÄLDIGT sköra och korta. har du något tips som gör att dem växer snabbare och blir tjockare?? TACKSAM FÖR SVAR!! BEHÖVER VERKLIGEN HJÄLP MED MINA NAGLAR!! ;S

Sv;
Du kan prova TRIND nagelstärkare, kostar 150 kr c:
eller hårkontroll men var noga med att följa anvisningarna ^.^
försök också att undvika vatten eftersom det gör naglarna sköra :3

Btw: jag är inte så aktiv just nu och tar en liten paus men kommer tillbaka snart <3

XoXo<33

Kommentarer ♥
Postat av: Matilda

Hej, lösnaglarna som du gör designer på, vars går det att köpa måste man beställa eller kan man köpa från affären och isåfall vars ??, tack

2011-07-20 @ 16:03:28
URL: http://vkipnn.bogg.se
Postat av: neli

varsågod hihi =) och tack =)

hoppas att du haft en bra fredag =)

2011-08-05 @ 22:23:00
URL: http://iamsofashion.blogg.se/

Lägg din kommentar här ♥ Men innan du kommenterar, tänk på att dumma kommentarer och reklam tas bort

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback