svar om mina naglar:

Rebecka om Nya naglar på väg+morgon design:
Vart köper du dina naglar?
Är fde gelé? Isf vart köper du de ?
Eller är det depends naglar? :)

Svar:
De på bilden är mina riktiga mina riktiga naglar :)
Jag har aldrig gillat att använda lösnaglar (hela) som t.ex dom från depend för att jag inte tycker att det ser naturligt ut, men har man rätt grejjer när man ska sätta på dom så funkar depends lösnaglar bra :)

Jag gör inte heller egna gele/akryl naglar (skulle gärna vilja och kommer kanske börja med det)

Den ända gången som jag har förlängt naglarna så använde jag Depends Gel kit som kostar ca 150 kr för ett paket (räcker till att förlänga 2-4 gånger) och finns att köpas på t.ex Kicks eller Åhlens, hur du gör hittar du HÄR
Om man är noggrann och har tålamod så kan man få det att se riktigt verkligt ut! :)

hoppas det var till hjälp ;)

XoXo<33

Kommentarer ♥
Postat av: Emelie - Crazynails

Såå, har skickat iväg den ;)

2011-04-13 @ 18:21:18
URL: http://crazynails.blogg.se/

Lägg din kommentar här ♥ Men innan du kommenterar, tänk på att dumma kommentarer och reklam tas bort

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback