Hur man får bort gele naglar:

Maria Fiinzk om how to use 2-way nail art pen:
Hur har du fått bort dina gele naglar? :O jag får inte bort mina.. jag måste göra om dom för det ser inte bra ut när mina naturliga naglar har växt ut!

Svar:
Jag använde depends lösnagelremover (den med rosa lock)
Såhär gjorde jag:
  • Häll upp vätskan i en glasskål eller motsvarande.
  • Doppa samtliga fem fingrar i vätskan och vänta i 10-20 minuter eller tills naglarna har lösts upp.
  • Skrapa av nagelresterna med manikyrpinnen.
  • För att avlägsna limmet som finns kvar på nageln, doppa fingrarna i vätskan under ytterligare 3-5 minuter och skrapa om det behövs bort de sista resterna med manikyrpinnen.
  • Tvätta händerna med tvål och skölj i ljummet vatten.

  • Removern jag använde och hur man gör står också HÄR
    Den kan köpas på t.ex Åhlens och Kicks :)

    Hoppas det hjälpte ;)

    XoXo<33

    Kommentarer ♥

    Lägg din kommentar här ♥ Men innan du kommenterar, tänk på att dumma kommentarer och reklam tas bort

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback