Tutourial: palm naglar

Jag vet att de är väldigt långt med så får det bli eftersom jag inte kan ladda upp videoklipp


1. använd dehär tre färgerna och dutta ut med en svamp


2. börja med gult i mitten och ta sen de orangea längre ut



3. använd en mörkare orange färg och dutta ut med en svamp i kanterna



5. ta en röd färg och dutta ut med en svamp på kanterna


6. Ta gul färg igen och dutta ut med svampen i mitten




7. blanda mörkblått, ljus blått och svart

8. måla havet och gör gärna vågrörelser



9. blanda vitt och ljus blått


10. måla ut "spegelbilden"


11. använd Nail art stripe och måla konturerna av en strand eller klippa

12. fyll i konturerna

13. måla palm stammen

14. måla palm bladen

15. måla en till strand kant (eller klippa) på andra sidan

16. avsluta med topcoat

KLART!

XoXo<33

Kommentarer ♥
Postat av: kattis

Guud vad fint! Hur kan du göra så? Jag håller också på med naglarna så jag undrar kan man använda vanligt nagellack istället för akrylfärg?

2011-06-19 @ 17:59:58
URL: http://kattisps.blogg.se/

Lägg din kommentar här ♥ Men innan du kommenterar, tänk på att dumma kommentarer och reklam tas bort

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback