Förlängning+klippning

ska alldeles starx åka o klippa mig ^^ eeek spännande hoppas de blir bra! >.<
häe kommer bilden på förlängningarna som jag lovade :)

blev riktigt nöjd, dethär kommer jag definitivt fortsätta med :)
sen e jag ju inte pro men ändå ^^

XoXo<33

Kommentarer ♥
Postat av: Anonym

kan du visa en bild på dig när du har klippt dig?? är nyfiken hur du ser ut^^

2011-03-23 @ 16:52:59
Postat av: Emelie - Crazynails

Vad bra det blev!! Har sett andra som gjort gele naglar med depnds kit, och det var katastrof, men dina är jätte snygga! :D

2011-03-23 @ 18:50:37
URL: http://crazynails.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är det plast? :O

2011-03-27 @ 12:11:04

Lägg din kommentar här ♥ Men innan du kommenterar, tänk på att dumma kommentarer och reklam tas bort

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback