Svar på kommentar:

Anonym om Mars snyggaste design::
Hur gör man 10..? :o

Svar:
Jag använder Isadora's silver nagellack under och på tre av naglarna så använder jag Isadora's Graffitti nagellack och på de andra två har jag bara strött lite svart glitter över :)

Anonym om Ocean nails tutourial:
Vilken färg/märke är det blåa nagellacket..? De var så snyggt!! :D

Svar:
det mörk blåa vet jag faktiskt inte vart det är ifrån :S men det ljus blåa metallic nagellacket är från märket Lovie och finns att köpas på Ö&B för ca 40 kr tror jag :)

XoXo<33

Kommentarer ♥
Postat av: Anonym

Har en fråga..! Men kan du inte måla dina tånaglar? Skulle vara roligt ;) !

2011-04-02 @ 15:04:46

Lägg din kommentar här ♥ Men innan du kommenterar, tänk på att dumma kommentarer och reklam tas bort

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback