Depend nr.149

Här kommer min första "swatch" :)

(2 lager på bilden och i filmen)

här är en video för att verkligen visa hur det glänser :D

Färg: mörklila shimmrande metallic lack

pris: 25 kr i affär

konsistens: Jag tycker att den är lite väl rinnig men funkar fortfarande väldigt bra att måla med

finns på: Kicks, Åhlens osv.

Täckning: Täcker på 2 lager

Min åsikt: Mitt favorit lack just nu! :) Jättefin färg även om den är ganska mörk. Täcker fint och håller bra om man har topplack ;) lätt att måla med även om den är lite rinnig.

Slutbetyg: ★★★★ av 5

XoXo<33

Kommentarer ♥
Postat av: Emma

Superfin blogg du har! Jag har själv ganska långa naglar och älskar nagelack, men blev inspirerad nu att göra något mer. Vart kan man hitta såndär striper (?)

2011-05-18 @ 15:50:19
URL: http://studentbudget.blogg.se/

Lägg din kommentar här ♥ Men innan du kommenterar, tänk på att dumma kommentarer och reklam tas bort

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback