Svar:

Lollipop om Tips!:
Kan du inte tipsa om vilka lösögonfransar som är bäst? :) Skulle vara jätte roligt ...!
Btw jätte fin blogg!
Kan du inte göra en header med just dina naglar? :3

Svar:
Jag personligen gillar inte "hela" lösögonfransar så mycket utan föredrar halva.
min egna favorit är dehär: halva lösögonfransar tycker de ser jätte snyggt ut på
men annars så finns det flera hela fransar på samma sida också som du/ni kan prova!
priserna är ungefär som i affär men de e bra kvalitet, limmet håller och de ser snygga ut+ att det är en pålitlig sida eftersom jag själv beställt därifrån och fick allt när jag skulle :)
sen detdär om headern så håller jag faktiskt på med det! så jag tänkte byta ut headern snart mot en med mina naglar på :)

hoppas det var till hjälp!

XoXo<33

Kommentarer ♥

Lägg din kommentar här ♥ Men innan du kommenterar, tänk på att dumma kommentarer och reklam tas bort

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback