Svar =)

cathy om Nya saker :):
fin blogg! har presic börjat läsa din blogg och jag undrar hur gammal du är? Om du vill säga!

Svar:
tack så mycket :) Jag är en 13 årig tjej och jag började måla naglar (nail art) för bara ungefär ett 1/2 år sedan så jag är ganska "ny" i att hålla på med sånt här men har därremot "pysslat" med mycket annat som t.ex scrapbooking och annat pyssel
och dessutom så tillverkar jag egna smycken och säljer dom :)

så där va lite om mig kan man säga ;)


o tack till alla för dom fina kommentarerna det uppskattas :)

XoXo<33

Kommentarer ♥
Postat av: Emelie - Crazynails

Sv: Visst :D

Har lagt till dig på bloglovin ;)

2011-03-22 @ 21:41:15
URL: http://crazynails.blogg.se/

Lägg din kommentar här ♥ Men innan du kommenterar, tänk på att dumma kommentarer och reklam tas bort

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback