Svar:

Carro om Klippt, färgat och fixat extentions till håret :D <3:
Varför tog du bort min kommentar ? -.-

Sv;
Jag har inte tagit bort nån kommentar? 0.0

Carro om Svar::
fake och ha löshår usch
varför sparar du inte bara ditt eget hår?
löshår sliter as mycket på ditt riktig hår

Sv;
Jag vet att det sliter men jag hade långt hår förut men klippte av det, vilket jag ångrar och det tar tid för håret att växa så.
de e mitt val, ingen annans :)
dessutom så har jag ju inte i det helatiden ;)

XoXo<33

Kommentarer ♥
Postat av: Malin

Vadå fake och usch? Det är ju fan värre med smink i sånna fall, eller push up för tusan! Det är ett individuellt val att man kanske vill ha längre eller tjockare hår! Plus, vad bryr du dig om det sliter på håret?? Det är inte dig det sliter på så håll käften! Tänk också på att extensions är vanligare än du tror, mer än hälften av alla kändisar har det. Samt bloggdrottningar som Foki har haft det. In your FACE

2011-06-11 @ 15:52:03

Lägg din kommentar här ♥ Men innan du kommenterar, tänk på att dumma kommentarer och reklam tas bort

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback