Lite svar...

Har fått lite frågor medans jag vart borta som jag tyckte att det kunde vara intressant för alla att veta så tänkte svara på dom i ett inlägg nu:

Siri om One stroke painting...:
måste man använda speciella färger till det? :O man kan inte använda vanligt nagellack elr? :O :)

Sv; Jag har faktiskt inte tänkt på att prova med nagellack. Men det var en bra idee! ;)
Jag ska nog försöka o hinna prova på det innan jag åker bort igen så jag återkommer med svaret :)


kattis om Tutourial: palm naglar:
Guud vad fint! Hur kan du göra så? Jag håller också på med naglarna så jag undrar kan man använda vanligt nagellack istället för akrylfärg?
Sv; Ja det funkar med vanligt nagellack också men med akrylfärg så smälter färgerna in bättre i varrandra, övning ger färdighet ;)


Mathilda om Splatter:
hur har du gjort den? o.O gör tutorial? (A)
Sv; Det är lite svårt att göra en tutorial för att visa hur jag gjorde för det skvätter verkligen ÖVERALLT haha men sen hittade jag en video på youtube, ett ännu smartare sätt att göra det på!
kolla här:


hoppas det hjälper och

TACK till alla fina och snälla kommentarer :) <3

XoXo<33

Kommentarer ♥
Postat av: Mathilda

Gud vad coolt, tack så mycket ;D

2011-06-23 @ 09:35:05
URL: http://justmycrazynails.bloggplatsen.se
Postat av: Mathilda

tack vill jag säga till kattis eftersom att jag fick idéen att måla mina naglar + en TAVLA som blev riktigt bra! Finns uppe på min blogg nu :D + att du är länkad där

2011-06-23 @ 22:11:40
URL: http://justmycrazynails.bloggplatsen.se

Lägg din kommentar här ♥ Men innan du kommenterar, tänk på att dumma kommentarer och reklam tas bort

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback