Svar om akryl

Maria Fiinzk om Tutourial: Natural Line:
Jag har funderat på en sak: dom här akrylfärgerna alla använder, måste det vara nån speciell akrylfärg lr är det bara vanlig? :O


Svar:
Jag använder vanlig akrylfärg som man också kan använda till t.ex att måla tavlor. Sen finns det också special akrylfärg men det är mest till om man målar egna 3D dekorationer.
Ända med akrylfärg är att man bara bör använda det till att måla dekorationer på nageln, altså inte till att måla hela nageln med och dessutom borde man ha ett skyddande nagellack under.

Bara så att alla vet så går det lika bra att använda nagellack när jag använder akrylfärg. Jag använder det bara för att jag tycker att det är lättare att arbeta med men alla är ju olika :)

hoppas det var till hjälp och tack för utmaningen! :)

XoXo<33

Kommentarer ♥

Lägg din kommentar här ♥ Men innan du kommenterar, tänk på att dumma kommentarer och reklam tas bort

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback